onsdag 6 november 2013

Vinterpiff och erbjudande


Hej hopp! Nu är det jobbmässigt säsongssnurr i mitt huvud med höst, jul, vinter och vår omvartannat. Ena dagen tulpanbukett, andra pumpor och höstkrukor och tredje vinterpyssel. I köket står små granar, blommande amaryllisar, tulpaner, ärtskott och pärlhyacinter huller om buller. November är för mig annars en riktig hyacintmånad. Älskar verkligen att ha massor av små krukor med de små doftbomberna. Nu åker alla ljusslingor upp också. Både ute och inne. Ljusslingor är verkligen inte bara något juligt, utan så mysigt redan nu i novembermörkret också (och även i januari och februari hihi......).

I nya nya numret av Fixa utepiffar jag i ett reportage. 
Glasklocka + tomte = så enkelt och ganska kul! 



Eftersom att vi närmar oss julklappstider... kommer det att vara finfina erbjudanden i webshopen från och med nu att hålla utkik efter.
Nu: toppenpris på Jonna Franssons fina affischer (och andra print).
Ord. pris 300 kr/st -  nu 199 kr/st. 
HÄR kommer du till erbjudandet.

---- Affischerna är slutsålda! ----


°
Ingen snö här ännu tack och lov. 
Några veckor till väntar jag så gärna med det.
I dag ska ska jag ta itu med vårlökarna som ska ner i krukor. 
Skönt att få bryta av med en stund utetid.  

Glad onsdag till er alla!


7 kommentarer:

Runge form - Karin sa...

Så enkelt och fint med tomten! Det ska jag lägga på minnet när det är dags för att julpynta entrén. //Karin

Meta sa...

Såg tomtar på hantverksmässan i helgen men det blev inget köp. tror jag ångrar mig.
Det är så fint det du gör.
Ha en fin dag
kram Meta

Godastunder-tokigaidéer sa...

Det var ett jätte fint reportage. Nu ska jag titta in i din fina shop.

Kram Anna

Helens trädgård sa...

Superfint dekorerat.
Ja, nu är mörkret här och snö har vi fått. Nu får man njuta av ljusslingor och levande ljus i väntan på tomten :=)

Önskar dig en trevlig helg!

Webpostbank sa...

Uppmärksamhet Vänligen!

Mitt namn är Mr Lambert Harry, chief operating Officer för länkar FINANCIAL INTERNATIONAL. Vi är en legitim regering godkänd kredit företaget. Vi erbjuder lån till individer och organisationer till ränta på 2%, och vi ger ut lån i vilken valuta du valt.

Intresserad av låntagare bör kontakta oss via e-post: lnk_finance.srv01@live.com att få finansieras

Obs: Alla e-postmeddelanden och svar ska vidarebefordras till e-post: lnk_finance.srv01@live.com

Hälsningar
Mr Lambert Harry

Webpostbank sa...

Uppmärksamhet Vänligen!

Mitt namn är Mr Lambert Harry, chief operating Officer för länkar FINANCIAL INTERNATIONAL. Vi är en legitim regering godkänd kredit företaget. Vi erbjuder lån till individer och organisationer till ränta på 2%, och vi ger ut lån i vilken valuta du valt.

Intresserad av låntagare bör kontakta oss via e-post: lnk_finance.srv01@live.com att få finansieras

Obs: Alla e-postmeddelanden och svar ska vidarebefordras till e-post: lnk_finance.srv01@live.com

Hälsningar
Mr Lambert Harry

LAURENT sa...

Lån erbjudande för alla med 2% ränta


Om du behöver ekonomisk hjälp, tveka inte att kontakta oss. Du kan få ett lån i intervallet mellan 50.000 kr och 10.000.000 kr på mycket gynnsamma villkor i all laglighet och tillförlitlighet. För mer information om finansieringsarrangemang, kontakta oss via e-post. E-mail: infoslaina@gmail.com