måndag 22 september 2014

Instagram & web tv



Jag har hittat till instagram :-) 
Så för er som vill hänga med på mer detaljer och vardag finns jag under:
charlottegardenflow
HÄR kan man kika på flödet även om man inte har en instagramprofil själv. 


I dag blev växthuset rensat och städat. 


Blommor in.
Bråte och samlat diverse ut.
Och, vad jag förstår var det sista sommardagen i lördags.
Men, det återstår att se tycker jag :-)

°
Katrineholmskuriren m fl & Land
En skarpt solig dag i somras var duktiga Carina Bergius och Stina Järperud här för att spela in ett webtv-inslag för Katrineholmskuriren. Det kan man se HÄRBesöket resulterade också i ett vanligt tryckt reportage. Det har man vad jag förstått kunnat se i flertalet dagstidningar i slutet av förra veckan (även tv-delen). Jätteroligt att ni kom Carina och Stina! Nervöst att se sig själv 'live' så där dock :-)



För några veckor sedan fick jag en smärre chock när jag insåg att jag var på framsidan på Land. Inte som en liten sidobild jag först trodde, utan verkligen stort på hela framsidan haha…vilket var en riktig överraskning. Nåja. Då var det provat på. Klicka på mediafliken överst så finns bilden där om ni vill se hur det såg ut.

Glad Måndag!

/Charlotte


4 kommentarer:

Helena sa...

Du gjorde mycket bra ifrån dig i inslaget!Papperstidningen är på väg till dig idag faktist.
KRAM från mig!

Anonym sa...

Himmel vilken naturbegåvning du är! :D När ska du göra egna program? ;)
Kramar i massor

Gardens at Waters East sa...

The first photo posted today is a very good "arrangement" of items. I like the silver circle. It is so simple but has lots of style. Gives me an idea for the garden patio here. Thanks Jack

Birgitte sa...

Hej Charlotte. Det var rigtig fint og hvor er du god!