fredag 8 april 2016

Kvistar och knoppar på Sofiero


Snart slår Sofiero upp portarna till en fantastisk utställning skapad av Annika Christensen, Viktoria Johansson och Marie Emilsson. Mellan 15 april - 8 maj förvandlas orangeriet till en oas av vårens finaste kvistar och knoppar full av inspiration och tips på arrangemang. 

 Officiell pressbild. Fotograf Annika Christensen 

Utställningen öppnar jubileumssäsongen på Sofiero och kommer vara en oförglömlig upplevelse kan jag lova! Tillsammans bildar Annika, Marie och Viktoria en riktig stjärntrio. Med Annika och sitt kreativa och estetiska sinne, Marie som är florist och Viktoria som är trädgårdsdesigner kan resultatet inte bli annat än förförande vackert och inspirerande.

 Officiell pressbild. Fotograf Annika Christensen


Utställningen pågår mellan 15 april - 8 maj.
Åk dit ni som kan, jag säger bara det! 



Info om utställningen hittas: HÄR


/Charlotte

°
Följ Annika på instagram: HÄR
Följ Viktoria på instagram: HÄR
Följ Marie på instagram: HÄR


6 kommentarer:

Almbacken sa...

Ja, det kan nog bli riktigt fint. Jag ska åka dit redan på torsdag i nästa vecka. Ibland bor man på precis rätt ställe.

Trevlig helg!
Kram
Maria

Die Füchsin sa...

Nice shades of green. Wonderful.

Have a nice weekend.

Laila sa...

Ja, den utställningen skulle jag gärna vilja besöka! Men med en gubbe som far land och rike runt och följer sverigeförhandlingen som forskare blir det att stanna hemma och hålla ställningarna. Hunden, hönsen, trädgården...
Hoppas allt är bra med dig!
Önskar dig en solig och trevlig helg!
Laila

Hanna sa...

så fin blogg!
Ha en fin kväll!
Hanna

Camila360 sa...

Hej vänner jag heter Camila Rodela och jag är från Michigan, United State. Jag är här för att vittna om DR.OGAGA ​​KUNTAs goda verk i mitt liv. Min man och jag har varit gift i 27 år med två barn. Bara för två år sedan kom allting till slut. Jag ville ha min man tillbaka och jag bad honom men han lyssnade aldrig, så jag stötte på flera vittnesmål om denna speciella stavningskastare. Några människor vittnade om att han tog tillbaka sin Ex-älskare, vissa vittnade om att han återställer livmodern och botar cancer och annan sjukdom, vissa vittnade om att han kan kasta en stavning för att stoppa skilsmässa och också stava för att få ett bra betalt jobb så vidare. Han är fantastisk, jag kom också över ett visst vittnesbörd, det handlade om en kvinna som heter Vera, hon vittnade om hur han tog tillbaka sin ex älskare och i slutet av sitt vittnesbörd släppte hon sin email.After att ha läst alla dessa bestämde jag att ge honom ett försök. Jag kontaktade honom via e-post och förklarade mitt problem för honom. Och han berättade för mig vad jag behöver göra, jag gjorde det och min man kom tillbaka till mig. Vi löste våra problem och vi var ännu lyckligare än någonsin tidigare DR.OGAGA ​​KUNTA du är en begåvad man och jag kommer inte sluta publicera honom eftersom han är en underbar man. Om du har något problem och du letar efter en riktig och äkta stavningskastare, prova honom när som helst, han är svaret på dina problem. Du kan kontakta honom via email: ogagakunta@gmail.com och få dina problem att lösa mig. Han kan lösa följande problem och mycket mer.
(1) OM DU VILL DIN EX-BACK
(2) DU ÖNSKAR ATT KONVINTERA DIN HUSBAND FÖR ATT STOPPA DIVORNET
(3) DU ÖNSKAR ATT FRAMFÖRAS I DIN KONTOR
(4) DU ÖNSKAR MÄN OCH KVINNER ATT KÖRA FINNA DIG ATTRAKTIVA
(5) OM DU ÖNSKAR ATT TÄNKA EN BARN
(6) du vill vara rik
(7) DU ÖNSKAR DIN HUSBAND FÖR ATT ÄLSKA ENDAST DIG FÖR RESTEN AV HANS LIV
(8) DU BEHÖVER GOD LUCK SPELL
(9) DU BEHÖVER EN LOTTERIPELL
(10) DU BEHÖVER EN JOBB
 ogagakunta@gmail.com

akshayavengala sa...

showbox
showbox apk
showbox download
showbox for windows
showbox for android
You can also use it on tablets running android and ios.